41,564 +47819 -6255
Kudos
#1414 (Top 0.4425%)
| Kudos/dag | 9.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3653 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -289 |
41,564 +47819 -6255
Kudos
#1414 (Top 0.4425%)
| Kudos/dag | 9.87 |
| Kudos/reaguursel | 14.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3653 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -289 |
2,933
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.7 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 15.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 11-12-2014 |
| Eerste reactie op | 11-12-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 17:39:50 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
@Routine | 24-06-26 | 17:13: En treed zo rond de 40 a 50 keer per jaar op. Dus wie is hier nu de pannenkoek.
-9 kudos 2026-06-24 15:26:20 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Toch een +1 voor het niet kopschoppen. Zal vast wel wat vooraf zijn gegaan.
5 kudos 2026-06-23 18:04:54 op Nederlander uitgedrift in Japan
In een rondje slippen is nog geen driften.
0 kudos 2026-06-22 22:22:14 op Kaketoe is koning
@Dirk-teur | 22-06-26 | 16:27: Jaja deugneus, alle dieren in de vrijheid, want huisdieren hebben is zielig. Kindjes in Afrika zijn zielig, en ook die niet eens allemaal.
5 kudos 2026-06-22 22:18:52 op Doe maar een schermpje
Wat zit jij hier te doen dan? Heel de wereld in de fik en jij gaat zitten reaguren. Ga de wereld helpen dan, pannekoek.
-2 kudos 2026-06-22 22:17:29 op Waar was je?
Die zou graag willen dat hij dr nog zo jong uitzag.
1 kudos 2026-06-22 22:16:25 op Waar was je?
@Plofcavia | 22-06-26 | 21:17: Te laat. -1
11 kudos 2026-06-22 22:14:14 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Valruin | 22-06-26 | 21:38: Laat je niet opnaaien, je het gewoon gelijk, mensen sterkte toewensen die dat nooit zullen meekrijgen is gewoon zelfpijperij van "oe kijk mij eens medeleven hebben" en vervolgens gewoon een vieze narcist zijn.
12 kudos 2026-06-22 16:25:01 op Fatbike VS Undercovers
Voor een gedeelte heb je gelijk, maar 30 jaar terug gingen ze achter opgevoerde cita's, puchjes of mt'tjes aan.
5 kudos 2026-06-22 16:21:08 op Kaketoe is koning
Waar maak jij dat uit op na het zien van dit filmpje? Beestje ziet er gewoon gezond uit en zit niet vast aan zn stok of in een hokje. Wat is nu weer het prorbleem?
1 kudos 2026-06-21 23:06:05 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik kijk ze wel eens op de youtubes, best vermakelijk en mooie meiden om te zien.
https://www.youtube.com/@Dance...
3 kudos 2026-06-21 17:51:40 op Schone remmen, geen schone onderbroek
Wat een gelul, hij heeft minstens 3 strepen tussen hem en zijn voorganger, meer dan genoeg dus.
8 kudos 2026-06-20 20:47:40 op Breaking: de man is nutteloos!
@Loosecanon | 20-06-26 | 20:46: Als je daar in je relatie over moet twijfelen zit je al jaren bij de verkeerde vrouw.
2 kudos 2026-06-19 18:25:40 op Mannen zijn mannen
@Maxima_Hartman | 19-06-26 | 17:42: Ja idd. Iemand speelt een spelletje, vervolgens filmt iemand dat hij reaguurt op dat filmpje, en daar kijken dan weer mensen naar die daar weer op reaguren, hoezo uitmelken.
0 kudos 2026-06-19 18:15:48 op Wat bewaren we van het internet?
Runescape <3, speel al bijna 25 jaar elke dag. Gewoon even rustig de dailys, even ontsnappen.
0 kudos 2026-06-18 18:36:47 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
-weggejorist-
21 kudos 2026-06-17 22:08:31 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Da kan veel korter. Koekoek.
-1 kudos 2026-06-17 19:02:55 op De basis van heroïne
Van Heroïne wordt je niet echt wild.
18 kudos 2026-06-17 18:51:58 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Uden een klotegat? Zal ik jou eens op je bek trappen vieze paardelul.
6 kudos 2026-06-17 18:49:33 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Das een flinke vlees-schort.
7 kudos 2026-06-16 14:36:32 op Kies de nieuwe badmode
Gleufdieren, daar ga je al de mist in, misschien eens proberen om ze vrouwen te noemen en wat meer respect te tonen.
-2 kudos 2026-06-15 15:51:03 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Dat van die daklozen is een beetje bull. Laagste cijfers in westerse landen simpelweg omdat ze erover liegen, want zoals je zelf al in je reaguursel zegt, de kracht van cultuur is niet altijd positief.
-1 kudos 2026-06-15 15:45:30 op Frikandel graveren? Kan gewoon
Ja leuk, laten we iedereen afzeiken die een ander accent heeft als de jouwe.
1 kudos 2026-06-15 15:31:33 op In plons van vreugde
Das alleen bij oude koeien, en dat zijn vaak vrouwen die dat doen, mannen dempen vaak de put als het kalf is verdronken.
0 kudos 2026-06-14 19:43:37 op Weet u wat internet is?
@owikzegmaarwat | 14-06-26 | 12:49: ik heb mn Katja schuurmans laser expression 233mhz ook nog steeds. Dikke 5000 gulden voor betaald.
4 kudos 2026-06-14 11:45:14 op Onzinnige dingen kopen
Lynyrd Skynyrd - Free Bird Altijd +1
https://www.youtube.com/watch?...
6 kudos 2026-06-14 10:26:48 op Weet u wat internet is?
Een Pentium 60 kon zo goed als geen Win95 draaien of je moest een shitload aan ram hebben, 3.11 was wat ze mee verkochten. Vanaf Pentium 75 was Win95 standaard meegeleverd. En de 56k6 was ook pas later, denk eerder de 33k6 modem.
-2 kudos 2026-06-12 23:32:03 op Politie probeert 50 scooters aan te houden
1 van de weinige franse films die ik kan waarderen. Echt goed.
0 kudos 2026-06-12 23:27:08 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Nee, ik kauw mn eten goed.
4 kudos 2026-06-12 23:24:54 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Misschien moet je het hele filmpje even kijken, pannenkoek.
3 kudos 2026-06-12 23:23:51 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Of je kijkt het hele filmpje.
5 kudos 2026-06-12 13:38:18 op Busje voor binnenstad milieuzone
Das Tyler van Prop Department, die maakt veel shit voor WhistlinDiesel.
https://www.youtube.com/@propd...
-2 kudos 2026-06-11 22:52:21 op Slak leeft op het randje
Ik geef je een 6- voor deze spreekbeurt, volgende keer een beetje beter je best doen pietertje.
-1 kudos 2026-06-11 08:23:19 op Opa haat blikjes
Ik heb het al eerder gezegd. Ik ben niet zo goed in Nederlandsen, maarre gemisde?
1 kudos 2026-06-11 08:19:42 op Hoger, hoger, hoger!!!
Dus als je halfnaakt aan het sporten bent, ben je gay? Jij gaat altijd in je overall of werkkleding sporten en zwemmen?
1 kudos 2026-06-11 08:17:17 op Lekker nummertje chef
@TjerkBoerakker | 11-06-26 | 07:46: Beetje een domme opmerking dat fokprogrammas een excuus zijn, zonder deze fokprogramma's zou jij je kinderen een aantal dieren alleen nog maar via plaatjes kunnen laten zien.
-4 kudos 2026-06-10 16:59:29 op Content creator zijn is kei en keihard werken
Ik ben niet gay maar Clooney is wel een knappe gozer. En tussen al die stoere Dumpert reaguurders zal je dat vast niet mogen zeggen want dan ben je meteen gay.
-6 kudos 2026-06-10 15:51:25 op Dit wil ik ook kunnen
Dream on - Aerosmith voor de liefhebberts.
https://www.youtube.com/watch?...
2 kudos 2026-06-10 15:48:26 op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Maar da is nie he, dus wat zeik je nou.
5 kudos 2026-06-09 08:17:14 op Lekker schommelen in de woonkamer
En als je dan je nek een keer breekt over een uitstekende tegel en iedereen laat je dan liggen hier ook niet komen klagen "ja niemand kwam helpen".
1 kudos 2026-06-08 16:16:36 op Lekker na het concert
K3 is al bijna 28 jaar actief, als je als 10 jarige fan was van deze meiden ben je nu 38. Misschien vroeger nooit de kans gehad om erheen te gaan. Maar vertel, waar zou jij dan heen gaan, dan kunnen we dat met zn allen gaan doen, want schijnbaar mogen mensen geen eigen smaak hebben.
-1 kudos 2026-06-07 18:15:49 op Man doet lijm in sleutelgat
@Fijfreeteuh | 07-06-26 | 15:48: Hey... Hoe weet je dat?
10 kudos 2026-06-07 18:10:39 op Oh ik moet hier heen
Goh het zijn net mensen he, die normale mensen.
9 kudos 2026-06-07 15:14:00 op Ff patsen met de bak van de zaak
@Puinruimer | 07-06-26 | 15:08: Ja lekker hoor, net als bij de smurfen, 1 smurfin en 101 smurfen.
-5 kudos 2026-06-06 14:53:58 op Voorrang moet je opeisen
@Rest in privacy | 06-06-26 | 14:12: Dat is toch echt inzicht, voertuigkennis en onderhoudt.
-39 kudos 2026-06-04 17:15:38 op Hoeveel haast heeft u?
De top van een niet aangepaste RS8 is 320km/u
Een aangepaste kan zo de 380 halen.
2 kudos 2026-06-04 14:49:38 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Ja en eerst nog wat boterhammetje voor onderweg kon smeren, brood ontdooien uit de vriezer, broodtrommeltje afwassen.
14 kudos 2026-06-04 14:48:21 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
200.000 volgers, heel Nederland gaat weten. Echt heul goed hedde gij niet opgelet op school of niet he, pannenkoek.
14 kudos 2026-06-03 21:11:55 op Limbo is boos
Lol, Limburger. Dat is in Zwolle, en die gast praat geen Limburgs.
1 kudos 2026-06-03 11:35:14 op Ben jij mijn vader?
@pvpb | 02-06-26 | 22:01: Het